ΕΙΣΟΔΟΣ

Δεν έχεις λογαριασμό;

Επιστροφές

Περιληπτικά:

  • Γίνεται αλλαγή σε όλα τα είδη εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους από εσάς με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση.
  • Όλες οι αλλαγές αφορούν τις online αγορές.
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τότε που μας ενημερώσατε για την επιθυμία επιστροφής τους.
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι αφόρετα, να μην έχουν πλυθεί και οι ετικέτες να μην έχουν καταστραφεί.
  • Όλες οι αλλαγές γίνονται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας – καλέστε στο  2310-615-487 ή στο 6974-583-582 (Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 9πμ - 3μμ και Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 9πμ - 2:30μμ & 5:30μμ - 9μμ)

Επεξεργασία Επιστροφών

Οι επιστροφές υποβάλλονται σε επεξεργασία για 2-5 εργάσιμες ημέρες από την παράδοση σε εμάς προκειμένου να διαπιστωθεί ότι τα προϊόντα είναι αφόρετα και οι ετικέτες δεν έχουν αφαιρεθεί. Σας επιστρέφουμε τα χρήματα μαζί με τα έξοδα αποστολής που τυχόν καταβάλατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τότε που μας δηλώσατε εγγράφως την επιθυμία σας για υπαναχώρηση, σε κάθε όμως περίπτωση αφού μας επιστραφούν τα προϊόντα και ελεγχθεί ότι βρίσκονται στην αρχική κατάσταση.  
Τα μεταφορικά τέλη για την επιστροφή των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη.
Εφόσον διαπιστωθεί ότι τα προϊόντα είναι αφόρετα και με τις ετικέτες, σας επιστρέφουμε τα χρήματα μαζί με τα έξοδα των μεταφορικών που τυχόν καταβάλατε κατά την αγορά.

 

Πίστωση Καταστήματος

Πίστωση εκδίδεται μόνο μέσω e-mail.
Η πίστωση ισχύει για τις online αγορές και για χρήση στο κατάστημα.

Πολιτική Επιστροφών και Αντικατάσταση

Γνωρίζουμε ότι μπορεί να μην ταιριάζει κάθε ρούχο που αγοράζετε & γι' αυτό μερικές φορές χρειάζεται αλλαγή. Προσφέρουμε εύκολες αλλαγές, χωρίς ταλαιπωρία. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΙΣ ONLINE ΑΓΟΡΕΣ.
Όλες οι αλλαγές θα πρέπει να γίνονται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής από εσάς.
Όλα τα στοιχεία θα πρέπει να επιστρέφονται σε εμάς στην αρχική τους κατάσταση, να μην είναι φορεμένα, να είναι άπλυτα, και χωρίς καπνό από τσιγάρο.
Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται με την αρχική τους ετικέτα. Ενδύματα χωρίς αρχικές ετικέτες ή που δεν συμμορφώνονται με την πολιτική επιστροφών μας θα απορρίπτονται.
Τα μεταφορικά τέλη για την επιστροφή και την παραλαβή του νέου προϊόντος επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν η επιστροφή και αντικατάσταση οφείλεται σε δικό μας λάθος π.χ. αποστολή από σφάλμα άλλου μεγέθους, χρώματος ή προϊόντος από αυτό που ζητήθηκε. (προσθήκη).
Εάν θέλετε να αλλάξετε το ρούχο σας με ένα ίδιο σε διαφορετικό μέγεθος, θα πρέπει να στείλετε το αρχικό προϊόν πίσω σε μας. Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας, τότε θα εκδοθεί πιστωτικό υπόλοιπο για το επιστρεφόμενο προϊόν, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αγοράσετε ένα άλλο μέγεθος. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι το νέο προϊόν που θέλετε, θα εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο, όταν η επιστροφή σας φτάσει σε μας. Πριν κάνετε την επιστροφή παρακαλώ καλέστε μας στο  2310-615-487 ή στο 6974-583-582 (Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 9πμ - 3μμ και Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 9πμ - 2:30μμ & 5:30μμ - 9μμ).

Οδηγίες Επιστροφών

Κάντε κλικ εδώ για να κατεβάσετε τη Φόρμα Επιστροφών
  1. Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική επιστροφών μας παραπάνω για να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει όλες τις απαιτήσεις επιστροφής. Τα προϊόντα που επιστρέφονται, αλλά δεν πληρούν όλες τις προϋποθέσεις επιστροφής δεν θα γίνονται δεκτά & επιπλέον, τα ταχυδρομικά τέλη για να μας επιστραφεί το προϊόν θα πρέπει να καταβληθούν από εσάς.
  2. Κατεβάστε τη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε παραπάνω με τις πληροφορίες του προϊόντος που επιθυμείτε να επιστρέψετε.
  3. Διπλώστε το ρούχο και τοποθετήστε το όπως το παραλάβατε. Συμπεριλάβετε τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής και αποστείλετε στο [email protected].
Κατεστραμμένα ή ελαττωματικά προϊόντα: Εάν ένα προϊόν που λάβατε ήταν κατεστραμμένο ή ελαττωματικό η εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να ενημερωθεί εντός 3 ημερών για μια πλήρη επιστροφή. Γνωστοποίηση που θα γίνει μετά το πέρας της 3ης ημέρας δε θα γίνει δεκτή.

Έχω λάβει λάθος προϊόν, τι μπορώ να κάνω;

Στόχος μας είναι να σας αποστείλουμε το σωστό προϊόν, όμως, είμαστε όλοι άνθρωποι και τα λάθη είναι αναπόφευκτα. Αν στείλουμε λανθασμένο προϊόν, απλά επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών στο  2310-615-487 ή στο 6974-583-582 (Δευτέρα-Τετάρτη-Σάββατο 9πμ - 3μμ και Τρίτη-Πέμπτη-Παρασκευή 9πμ - 2:30μμ & 5:30μμ - 9μμ) και θα το διορθώσουμε το συντομότερο δυνατό.

 
Επιστροφή Χρημάτων:
To κόστος της επιστροφής των προϊόντων το αναλαμβάνει ο πελάτης εκτός κι αν οφείλεται σε λάθος δικό μας. Με την παραλαβή του δέματος ελέγχουμε αν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών επιστρέφονται τα χρήματα στον λογαριασμό σας μαζί με τα έξοδα αποστολής που τυχόν καταβάλατε κατά την παραλαβή των προϊόντων.
Το δέμα μέχρι που να φτάσει σε εμάς είναι σε δική σας ευθύνη για το αν χαθεί ή πάθει οποιαδήποτε ζημιά καθώς επίσης όπως και το προϊόν επιστροφής θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση (να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι, να μην έχει πλυθεί, να μην έχει υποστεί καμία αλλοίωση).
Ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση
 
Να σας ενημερώσουμε ότι οι επιστροφές χρημάτων μας γίνονται μέσω της τράπεζας
ALPHA BANK και EUROBANK.
Σε περίπτωση που έχετε άλλη τράπεζα τα έξοδα συναλλαγής επιμερίζονται και από τις δύο πλευρές!

instagram
Follow Us!
Visa

Email: [email protected] Τηλ: 2310-615-487, 2310-662-786, Πρωτομαγιάς 25, 56224 Ευσμος, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

Visa

Email: [email protected] Τηλ: 2310-615-487, 2310-662-786, Πρωτομαγιάς 25, 56224 Ευσμος, Θεσσαλονίκη, Ελλάδα

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να εξασφαλίσει για εσάς την καλύτερη εμπειρία. Μάθετε περισσότερα ή δείτε τις Ρυθμίσεις
Κατάλαβα!!